Jak nakupovat

Hledání v kategoriích

Po kliknutí na hlavní kategorii se níže zobrazí všechny její podkategorie, které se také zobrazí nad produkty. Jednoduše se tak dostanete tam, kam potřebujete.

Produkt a jeho popis

Produkt nás všechny zajímá nejvíce. Vybrat si správný nebo oblíbený a cenově vyhovující produkt na základě relevantních informací, je hlavním důvodem vstupu do profilu produktu. Snažíme se zde poskytovat maximum informací.

Kliknutím na vybraný produkt se zobrazí jeho profil, kde o něm naleznete veškeré údaje.

Hlavní nadpis, následuje popis a charakteristika, cena.
Produkt je také očíslován - kód a nese označení „skladem“ nebo že skladem není - vyprodáno, kde si můžete nastavit hlídacího psa. To znamená, že po vložení vaši e-mailové adresy, jakmile produkt naskladníme, tak vám přijde upozornění do Vaši e- mailové schránky.

Zboží do košíku

Vybraný produkt označte počtem kusů, a vložte do košíku fialovým tlačítkem „ Do košíku“. Do nákupního košíku můžete vložit zboží rovnou ze seznamu produktů v dané kategorii, nebo z profilu produktu. Pokud se potřebujete dostat během nákupu nebo po jeho dokončení do košíku, klikněte na  označený košík v pravém horním rohu e-shopu.

Zboží v košíku

Na informace o vašem košíku (seznam zboží, počet kusů, poslední vložený produkt a celková cena objednávky s DPH bez dopravy), se můžete také podívat pouhým najetím myši na ikonu košík, ve které se rozbalí okno s žádanými informacemi. Tímto oknem můžete rovněž vstoupit do košíku, a to kliknutím na tlačítko „Přejít do košíku“ pod posledním vloženým produktem.

Dokončení nákupu

Po ukončení nákupu se vám zobrazí v košíku veškeré zboží, u kterého můžete upravovat počty kusů, nebo případně některé položky vymazat křížkem. Počty upravíte tlačítky - a + nebo přepsáním v políčku „množství“. Seznam se zaktualizuje kliknutím kdekoli mimo toto pole. Pod posledním produktem v košíku je také orientační ukazatel částky potřebný pro dosažení dopravy zdarma.

Pokud jste něco zapomněli nebo chcete přidat do košíku další zboží, můžete zvolit dole vlevo „Zpět do obchodu“. Tímto krokem budete přesměrováni na stránku s posledním vloženým produktem. Pokud jste si na něco vzpomněli až po odeslání objednávky, nevadí. Neváhejte nás kontaktovat s případnými změnami, které lze provádět kdykoli během vyřizování vaší objednávky a to na tel: 732 440 480 ( Po-Pá : 8:00 - 14:30).


Zadání dopravy a platby

Po dokončení případných úprav a kontroly obsahu košíku tlačítkem „Pokračovat “ zvolíte způsob dopravy a platby. 


Platba Google pay nebo Online platba kartou

Jde o jednoduchý způsob online platby kartou. Po naplnění košíku a zadání dopravy a platby „platební kartou nebo bankovním převodem“ zvolíte „Pokračovat “. A po vyplnění adresy a všech potřebných údajů odsouhlasíte obchodní podmínky a zvolíte opět „Objednat s povinností platby“. Po chvíli se zobrazí okno platební brány, kde jen vyplníte potřebné údaje, a je hotovo.

Platba na Dobírku 

CO SE STANE, KDYŽ SI NEVYZVEDNETE  ZBOŽÍ  ZASLANÉ  NA DOBÍRKU? Klikněte zde pro víc informací

Platba  - převodem na účet.


Odeslání objednávky

Po vybrání dopravy a plateb vás tlačítko „Pokračovat“, nasměruje k vyplnění veškerých dodacích a případně fakturačních údajů a zaškrtnutím políčka "Odesláním objednávky souhlasíte s obchodníma podmínkami". Pokud jste přihlášený registrovaný zákazník, je již vše vyplněno. Tlačítkem „Objednat s povinností platby “  máte hotovo.  Odeslání vám bude potvrzeno zprávou na e-shopu a následně vám přijde automatické avízo na vaši emailovou adresu uvedenou v objednávce.

Informace o stavu objednávky

Informace o stavu objednávky vám budeme posílat na váš e-mail. Budete takto vědět o každém našem kroku až do vyřízení/odeslání objednávky. V každém z těchto avíz bude zobrazena objednávka, pod kterou bude i faktura pod jejím číslem.

Jaké informace mohu na e-mailu očekávat

  • objednávka přijata: informace potvrzující odeslání vaší objednávky a její přijetí z naší strany

  • platba přijata: informace o tom, že vaše platba za objednávku byla připsána na našem účtu

  • objednávka stornována: informace a potvrzení o zrušení objednávky

  • objednávka odeslána zaplacena: informace o vyřízené objednávce, kterou můžete nejbližší dny očekávat

Po dokončení objednávky doporučujeme sledovat e-mailovou schránku, kde zjistíte její aktuální stav.

Registrace

Na našem e-shopu není registrace povinná, ale pokud registraci učiníte, přinese vám pohodlí při objednávkách, také budete moci využívat výhody registrovaného zákazníka. Další výhody, které registrace přináší, je zákaznická sekce, kde je uložena historie objednávek a kde můžete sledovat stav své nejnovější objednávky.

Pokud se chcete u nás zaregistrovat, můžete tak učinit vpravo v horní části e-shopu „Registrace
“ po otevření okna klikněte na „Typ zákazníka“ a vyplňte přihlašovacího jméno a hesla, které budete používat při každém přihlašování na e-shop. Po vyplnění a zadání hesla odsouhlasíte obchodní podmínky a udělíte souhlas se zpracováním osobních údajů, případně souhlas se zasíláním informací o dění na e-shopu.

Tlačítkem s nápisem „Registrovat se“ vám systém odešle informaci o registraci a ihned Vás přesměruje do Vašeho osobního nastavení účtu. Zde vyplníte veškeré potřebné údaje, jako jsou adresy, telefon atp. Hvězdičkou jsou označeny povinné údaje, bez vyplnění těchto políček vám systém nedovolí registraci dokončit. Nyní by mělo být vše hotovo a můžete nakupovat.

V případě, že se registrujete jako B2B zákazník, všechny kroky jsou stejné jako u koncového zákazníka, jenom vyčkejte na potvrzení o přidělení velkoobchodního ceníku - bude zaslán na Váš e-mail. V případě, že spěcháte a nechcete čekat, tak nám zavolejte a my Vám ihned přidělíme velkoobchodní ceník a můžete nakupovat. Voletje na 777 873 947.

Přihlášení a odhlášení
Jednoduše se přihlásíte pomocí ikonky vpravo v horní části e-shopu „Přihlášení“ po najetí a kliknutí stačí vyplnit jméno a heslo. Pokud jste heslo zapomněli, zadejte svou e-mailovou adresu, kterou jste vyplnili při registraci, a klikněte na „Zaslat zapomenuté heslo“. Do e-mailové schránky vám dorazí e-mail s novým heslem. Po přihlášení vygenerovaným heslem si jej můžete znovu změnit, nezapomeňte však tuto změnu uložit. Pokud se chcete odhlásit, můžete tak učinit vpravo nahoře u „Můj účet“ a vlevo je tlačídko " odhlásit se"

Zákaznická sekce

Pokud jste registrovaný(á) na našem e-shopu,  je vám automaticky založena zákaznická sekce, kde je uložena historie objednávek a kde můžete také sledovat stav své nejnovější objednávky. Po přihlášení do zákaznické sekce se na hlavní stránce zobrazí Menu

Menu obsahuje sekce: 


V " moje objednávky" uvidíte veškeré údaje o každé objednávce, jako jsou datum a přesný čas vytvoření, číslo objednávky, cenu s/bez DPH, faktura objednávky, a samozřejmě i celkový detail objednávek, který otevřete kliknutím na číslo objednávky. Můžete si tak vše zkontrolovat a podívat se na zboží, které jste si objednávali atp. 


Věříme, že si u nás vyberte ten správný způsob, aby vaše nakupování bylo zábavou.